Webzies

Webzies

LinkedIn adverteren

De kracht van LinkedIn adverteren

LinkedIn is hét sociale platform voor de B2B-markt. Dit kanaal is een uitstekende aanvulling op uw online strategie. Sterker nog, voor velen is LinkedIn adverteren een onmisbare businesstool! Het mooie? LinkedIn is een platform dat nog altijd groeit. Nederland kent inmiddels ergens tussen de 7.8 miljoen en 8.3 miljoen leden. Goed om te weten: Nederlanders zijn de meest actieve gebruikers op LinkedIn! Zit uw klant hiertussen? Grote kans. Met de specifieke advertentiemogelijkheden gaan we uw doelgroep zéker bereiken! Lees verder hoe we dat precies doen...

Vandaag nog starten met LinkedIn

Bereik uw doelgroep via LinkedIn door het opzetten van doelgerichte advertenties en verbeter hiermee uw online rendement.

Beheren van LinkedIn campagnes

Iedere ondernemer kan adverteren op LinkedIn. Een simpele klik op de knop: campagne starten, is voldoende. De vraag is alleen of u het maximale rendement haalt uit uw LinkedIn campagnes. Toont u de juiste advertenties op het juiste moment aan de juiste persoon? Belangrijke vragen die u kunt beantwoorden met de inzet van de juiste tools. Eén van deze tools is het campagnebeheer van LinkedIn. Een tool waarmee WEBZIES uw LinkedIn campagnes opzet en beheert, met als doel het maximale uit uw advertenties te halen!

Ontvang meer merkbekendheid

Op LinkedIn heb je de mogelijkheid om jouw merk onder een grote groep onder de aandacht te brengen.

Ontvang meer websitebezoeken

Leid meer mensen naar jouw website en verhoog het aantal conversies.

De kracht van leads genereren

Het meest gebruikte doel is 'leads genereren'. Op basis van profieldata worden de gegevens automatisch ingevuld op het inschrijfformulier. Scheelt weer een stap voor uw klant!

Onze werkwijze

Wij gaan als volgt voor u te werk

1

Stap 1: Strategiebepaling

Zoals bij iedere marketing campagne beginnen we met het formuleren van een duidelijke strategie met meetbare doelstellingen. Daarbij hoort een specifieke omschrijving van uw doelgroep. Dankzij de vele data die beschikbaar is kunnen we exact uw doelgroep benaderen op LinkedIn.

2

Stap 2: Testen van verschillende advertentiesets

N.a.v. de doelgroepomschrijving maken we een set met verschillende advertenties. Zo vergroten we de kans op succes. Daarnaast kunnen we nu testen: wat is het juiste moment en wat is de juiste boodschap om de doelgroep te doen converteren? Wij zoeken het voor u uit!

3

Stap 3: Optimalisatie verbetert de kwaliteit

Naar aanleiding van de A/B tests krijgen we het gedrag van de doelgroep beter in kaart. Dankzij continue optimalisatie kunnen we de kwaliteit van uw campagne verbeteren. Voor ons telt alleen uw resultaat!