Webzies

Webzies

Display advertising

Wat is Display advertising?

Display advertising is het inzetten van (dynamische) online reclame-banners of (tekst)advertenties die producten/diensten van uw bedrijf laten zien aan een potentiële klanten. Display advertising is een stuk effectiever dan traditionele manieren van adverteren. Dankzij onder andere regionale, contextuele en domein targeting, alsmede de inzet van zoekwoorden, kan een zeer specifieke doelgroep benaderd worden.

Vergroot uw naamsbekendheid!

Display advertising door WEBZIES zal u helpen om:

  • 1) Meer naamsbekendheid te genereren onder uw doelgroep.
  • 2) Uw gewenste doelgroep makkelijker te bereiken dankzij verschillende targetingmogelijkheden.
  • 3) Meer conversie te realiseren omdat u dicht op uw doelgroep zit.

Effectieve display advertising

Bij display advertising is monitoring en bijsturen continue van belang. WEBZIES start altijd met de creatie van doeltreffende banners, waarna we vervolgens voortdurend de campagne optimaliseren. Tijdens de optimalisatie brengen wij op innovatieve en originele wijze uw bedrijf of product onder de aandacht van de doelgroep. Door ons grote netwerk aan kwalitatieve websites, bent u zeker van de beste plaatsen!

Remarketing

Een effectieve vorm van display adverteren is remarketing. Bij deze vorm van display advertising targeten we mensen die eerder uw website bezocht hebben. Door het aanmaken van remarketinglijsten, kunnen we potentiële klanten alsnog verleiden om over te gaan tot actie!

Onze werkwijze

Wij gaan als volgt voor u te werk

1

Stap 1: Randvoorwaarden

Allereerst stellen we in samenspraak met u de doelgroep, budgetten en doelstellingen vast. Deze worden vertaald naar een campagne op maat, die volgens de volgende stappen wordt ingericht.

2

Stap 2: Bannersets en websiteselectie

Per display campagne gaan we adverteren. WEBZIES kan verschillende bannersets ontwikkelen die zijn toegespitst op de fase van het verkoopproces waarin de (potentiële) klant zich op dat moment bevindt. Ook maken onze specialisten een selectie van websites waarop we deze banners gaan vertonen.

3

Stap 3: Continu optimalisatie

De campagnes worden voortdurend geoptimaliseerd op basis van de resultaten. Budget en targeting zijn real-time aan te passen, waardoor we de juiste boodschap aan de juiste persoon op het juiste moment kunnen laten zien!