Webzies

Webzies

Facebook adverteren

De kracht van Facebook adverteren

Facebook is hét sociale medium waar miljoenen Nederlanders dagelijks tijd op doorbrengen. Zo ook uw doelgroep! Dus waarom niet adverteren op Facebook? Immers, advertenties werken. Al zolang als er media zijn wordt er geadverteerd. Facebook biedt daarbij als grote voordeel dat het over zeer specifieke data van haar gebruikers beschikt. Voor u betekent dit dat u met behulp van toegespitste advertenties uw doelgroep zeer gericht kunt benaderen met een persoonlijke boodschap. Iets wat de kans op conversie absoluut zal vergroten!

Vandaag nog starten met Facebook

Bereik uw doelgroep via Facebook door het opzetten van doelgerichte advertenties en verbeter hiermee uw online rendement.

Beheren van Facebook campagnes

Iedere ondernemer kan adverteren op Facebook. Een simpele klik op de knop: bericht promoten is voldoende. De vraag is alleen of u het maximale haalt uit uw Facebook campagnes. Toont u de juiste advertenties op het juiste moment aan de juiste persoon? Belangrijke vragen die u kunt beantwoorden met de inzet van de juiste tools. Één van deze tools is de bedrijfsmanager van Facebook. Een tool waarmee WEBZIES uw facebook campagnes opzet en beheert, met als doel het maximale uit uw advertenties te halen!

Ontvang meer vind-ik-leuks

Door de juiste mensen te bereiken ontvang je in korte tijd behoorlijk wat meer vind-ik-leuks op je eigen pagina.

Ontvang meer conversies

Door de advertenties op de juiste manier onder de aandacht te brengen ontvang je meer conversies zoals bestellingen of inschrijvingen.

Aandacht voor speciale acties of producten

Heb je een webshop? Met Facebook kun je producten speciaals onder de aandacht brengen.

Onze werkwijze

Wij gaan als volgt voor u te werk

1

Stap 1: Strategiebepaling

Zoals bij iedere marketing campagne beginnen we met het formuleren van een duidelijke strategie met meetbare doelstellingen. Daarbij hoort ook een omschrijving van uw doelgroep. Dankzij de vele data die beschikbaar is via Facebook kunnen we deze omschrijving zeer specifiek maken.

2

Stap 2: Testen van verschillende advertentiesets

N.a.v. de doelgroepomschrijving maken we een set met verschillende advertenties. Zo vergroten we de kans op succes. Daarnaast kunnen we nu testen: wat is het juiste moment en wat is de juiste tekst om de doelgroep te doen converteren? Wij zoeken het voor u uit!

3

Stap 3: Optimalisatie verbetert de kwaliteit

Naar aanleiding van de tests met advertenties krijgen we het gedrag van de doelgroep beter in kaart. Dankzij continu optimalisatie kunnen we de kwaliteit van uw campagne verbeteren. Voor ons telt alleen uw resultaat!