Conversie optimalisatie
Daar zijn wij goed in!
Situatie: Na tientallen uren van onderzoek heb je een mooi product gevonden om te gaan verkopen. Je weet zeker dat er markt voor is en hebt er vertrouwen in. Vervolgens wil je dit product online verkopen op jouw website. Je ziet dat je website tientallen bezoekers per dag trekt. So far, everything good. Echter, er komen geen bestellingen binnen… Je begint te twijfelen aan je product. Hebben mensen wel behoefte aan mijn product? Is het té duur? Er zijn talloze factoren die het aankoopproces van de klant kan beïnvloeden. Het is goed om kritisch en eerlijk naar je product te kijken. De belangrijkste pijlers, zoals prijs en service, zijn vaak leidend voor een potentiele klant. Zijn deze niet op orde? Dan is het wellicht een idee om terug te gaan naar de tekentafel. Ben je ervan overtuigd dat je een uniek en goed product aanbiedt en vinden er nog geen bestellingen plaats? Dan kun je verder kijken. Hier komt conversie optimalisatie om de hoek kijken.
