Webzies

Webzies

E-mail marketing

Activeer (opnieuw) je bestaande klanten!

E-mailmarketing is een effectieve manier om de omzet bij uw bestaande klanten te vergroten, of relaties te onderhouden. U heeft in de loop der tijd een behoorlijk klantenbestand opgebouwd, maar zoekt naar mogelijkheden om deze klanten zo effectief mogelijk te benaderen. Email marketing is nog steeds één van de meest effectieve online marketing kanalen met direct meetbare resultaten. WEBZIES kan het uw email marketing campagne opzetten en vervolgens periodiek versturen.

Email marketing helpt u om:

  • 1) Relevante boodschappen op het juiste moment te verzenden;
  • 2) Waardoor de omzet bij bestaande klanten kan stijgen!

Meer dan één druk op de knop

E-mail marketing kan effectief worden ingezet met een beperkt budget. Het vesturen van een email kan (bijna) iedereen. Maar bij E-mail marketing komt meer kijken dan alleen het versturen van een email. Het vraagt wel om enige kennis van techniek en wetgeving omtrent Email marketing. WEBZIES helpt u graag bij het opzetten van uw campagnes en het rapporteren van de campagneresultaten.

Customer Journey

Het volledig inzetten van e-mailmarketing kan je klant helpen in alle fases van het nemen van zijn aankoopbeslissing.

Testen

Er is geen kanaal waarin je verder kunt testen, automatiseren en personaliseren als in e-mailmarketing.

Meetbare resultaten

Na het verzenden van een e-mail of het live zetten van een e-mailcampagne heb je real-time inzicht.

Onze werkwijze

Wij gaan als volgt voor u te werk

1

Design responsive template

Onze designers ontwerpen de lay-out van de mailing. Hierbij zorgen we dat het design volledig reponsive is, ofwel goed werkt op alle apparaten zoals een smartphone, tablet als desktop.

2

Samenstellen mailinglijst

Op basis van uw huidige mailinglijst gaan we segmenteren. Hierdoor kunnen we relevantere mailings vesturen en zal het succes groter zijn. Heeft u nog geen mailinglijst? Dan gaan we e-mailadressen vergaren via uw website en social media.

3

Versturen mailings

We weten als geen ander wanneer we het beste e-mails kunnen vesturen. Ga je mee met de massa? Of zorg je dat je op het juiste moment in de inbox van de potentiële klant naar voren komt?

4

Rapporteren en optimaliseren

Wij rapporteren altijd de resultaten van de nieuwsbrief. Niet alleen voor u als klant, maar ook vooral voor onszelf om de campagne nog verder te verbeteren waar mogelijk. Alles met als doel u online succesvol te maken!