Webzies

Webzies

E-mail marketing

Activeer je bestaande klanten (opnieuw)!

E-mail marketing is een van de meest effectieve manieren om de omzet van bestaande klanten te vergroten of relaties te onderhouden. Je hebt inmiddels een behoorlijk klantenbestand opgebouwd, maar zoekt nu naar mogelijkheden om deze klanten zo effectief mogelijk te benaderen. Bovendien biedt e-mail marketing direct meetbare resultaten. WEBZIES kan samen met jou een e-mail marketing campagne opzetten en vervolgens periodiek versturen.

Voordelen van e-mail marketing

  • Het verzenden van relevante informatie aan de juiste doelgroep;
  • Op het juiste tijdstip;
  • Waardoor de omzet via bestaande klanten stijgt!

Meer dan één druk op de knop

E-mail marketing kan effectief worden ingezet met een beperkt budget. Het vesturen van een email kan (bijna) iedereen. Toch komt er bij e-mail marketing meer kijken dan alleen het versturen van een e-mail. Het vraagt wel om enige kennis van techniek en wetgeving omtrent e-mail marketing. Wij van WEBZIES helpen je graag bij het opzetten van je campagnes en het analyseren van de campagneresultaten.

Customer Journey

Het volledig inzetten van e-mailmarketing kan je (potentiële) klant helpen in alle fases van het nemen van een aankoopbeslissing.

Testen

Er is geen kanaal waarin je verder kunt testen, automatiseren en personaliseren dan in e-mailmarketing.

Meetbare resultaten

Na het verzenden van een e-mail of het live zetten van een e-mailcampagne heb je real-time inzicht.

Onze werkwijze

Wij gaan als volgt voor u te werk

1

Responsive design

Onze designers ontwerpen de lay-out van de mailing. Hierbij zorgen we dat het design volledig reponsive is. Dit betekent dat het design op alle apparaten, zoals een desktop, tablet en smartphone, goed werkt.

2

Samenstellen mailinglijst

Op basis van je huidige mailinglijst gaan we segmenteren. Hierdoor kunnen we relevantere mailings naar je klanten vesturen en zal het succes groter zijn. Heb je nog geen mailinglijst? Dan gaan we e-mailadressen vergaren via jouw website en social media.

3

Versturen mailings

We weten als geen ander wanneer we het beste e-mails kunnen versturen. Ga je mee met de massa? Of zorg je dat je op het juiste moment in de inbox van de potentiële klant beland?

4

Rapporteren en optimaliseren

Wij rapporteren de resultaten van de campagne regelematig aan jou. Dit doen we niet alleen om jou als klant inzicht te geven, maar ook voor onszelf zodat we de campagne kunnen blijven verbeteren. Alles met als doel jou online succesvol te maken!