Fit Factory

Fit Factory heeft als missie om iedereen te helpen in het halen van zijn (sport)resultaat.

1000+

Leden per club

4+

Nieuwe vestigingen

De uitdaging

Fit Factory wilde meer nieuwe leden aantrekken en tegelijkertijd bouwen aan hun naamsbekendheid. In het begin leefde de vraag: werkt online marketing wel écht voor onze clubs? Dat maakte het extra belangrijk om te laten zien dat slimme inzet van online kanalen wél het verschil kan maken.

Daar kwam nog een technische uitdaging bij: de bestaande website was verouderd en niet mobiel responsive. Terwijl juist het overgrote deel van de doelgroep zich oriënteert via smartphone. Een volledig nieuwe website was nodig – niet alleen met een frisse uitstraling, maar ook met een solide basis voor conversie, gebruiksvriendelijkheid en online groei.

Onze aanpak

We ontwikkelden een strategie die zorgt voor constante zichtbaarheid, gecombineerd met gerichte campagnes op de juiste momenten. Via always-on campagnes op Google en Meta blijft Fit Factory onder de aandacht bij de juiste doelgroep – precies daar waar potentiële leden zich oriënteren.

Daarnaast ontwikkelden we een nieuwe website, volledig ingericht op gebruiksvriendelijkheid en conversie. Deze speelt een centrale rol in de campagnes, en weet geïnteresseerde bezoekers effectief om te zetten naar inschrijvingen.

Op logische instapmomenten – zoals in januari en na de zomervakantie – zetten we krachtige activatiecampagnes in. We sluiten aan bij de motivatie van de doelgroep, met een sterke propositie en een heldere boodschap: een premium sportschool voor een betaalbare prijs. Fit Factory zorgt voor het juiste aanbod, wij zorgen dat het de juiste mensen bereikt.

Het resultaat

Fit Factory is de afgelopen jaren gegroeid van 3 naar 7 vestigingen. Die groei is natuurlijk niet alleen toe te schrijven aan online marketing, maar komt voort uit een strategisch partnerschap waarin we samen sturen op resultaat. Met een conversiegerichte website en slimme campagnes bouwen we structureel aan zichtbaarheid, inschrijvingen en duurzame groei.

Cases waar we trots op zijn